Kolared

Kolared

23 juli 2011

Underbara kväll..

Vem kunde tro att det skulle bli en sån fin kväll igår, inte jag ialla fall. Satt ute och åt och tjötade skit med goa Mia hela kvällen. Hennes sambo skulle följt med också. Men efter vissa omständigheter kom hon själv. Men lika trevligt hade vi ändå. Vill ha mer sånna kvällar, för det är SOMMAR om nått!

Elsas lilla mage är inte i fas än.. och jag tänker inte acceptera detta mer, utan tänker igen kontakta läkare. Men har försökt ringa 1177 hela morgonen, men det är kö.. i ca 30min. Så jag ska prova igen senare. Nått måste ju vara fel, med vad?

Mina älsklingar sover och här sitter jag, tror jag ska hinna med en dusch innan dom vaknar. Sen vad vi ska hitta på idag har jag ingen aning om.. men vi får väl se. Inget ute väder idag direkt.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar