Kolared

Kolared

13 juli 2011

Bara att vända om..

När jag var framme på jobbet och hade parkerat bilen, ringde telefonen innan jag hade hunnit hoppa ut ur bilen. Det var dagis som ringde och sa att Elsa var dålig i magen och att det går magsjuka så att jag borde komma och hämta henne. Så det var bara att gå in och säga det och åka igen.

Hon har vart pigg hela dagen och haft samma tempo, fast hon har sovit lite mer än normalt. Så vi får se hur detta slutar. Förhoppningsvis blir det inget mer. Men i eftermiddag ringde dagis igen och sa att det nu var fler som var magsjuka så att jag borde hålla Elsa hemma. Vilket jag tänkt göra i vilket fall. Så nu får vi bli hemma denna veckan och mysa och ha det gott istället och hoppas på nya tag på måndag.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar