Kolared

Kolared

12 aug. 2010

Trött som få..

Är helt slut i hela kroppen. Skulle jag bara blunda en kort stund skulle jag somna med en gång. Men innan det blir sängdags ska Elsa äta ett mål till här nu, sen kan vi sova. GOTT!


Idag har vi vart hos mamma och hälsat på, blev en långprommenad i värmen, skönt nu så här i efterhand men jag var riktigt slut efter den prommenaden. För det var klibbigt att gå i värmen.


Vet inte om jag berättat det tidigare om att en av sommarstuge-grannarna gillar Flugan väldigt mycket. Lite väl mycket om ni frågar mig, för han har ju alltid kommit in på kvällarna och så men nu här under sommaren kom han väldigt sent in eller inte alls. För att dom tar in honom och gosar med honom. Tycker verkligen inte det är acceptabelt, för jag går ju här på kvällarna och ropar efter han.. och om han då inte kommer blir jag ju orolig. Men nu har dom åkt hem för några dagar sen.. och Flugan kommer med en gång jag ropar på han. KONSTIGT!? Så om ni frågar mig är jag glad att dom har åkt hem för denna sommaren och bara kommer enstaka helger. Dom har själva haft katt innan, men fick avliva han i julas då han var blind. Men om dom vill ha en ny katt får dom skaffa en egen.. inte kidnappa våran.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar