Kolared

Kolared

29 aug. 2010

Helgen = mys hemma med familjen!

Har haft en mysig helg här hemma med min lilla familj. Men dessvärre blev Elsa dålig igår. Hade vart snorig och varm hela dagen men sen på eftermiddagen kollade jag då hade hon 39,1 graders feber och bara skrek.. sen spydde hon upp jätte mycket slem.. men var fortfarande otröstlig. Visste inte vad jag skulle göra. Men gav henne alvedon sen låg vi i soffan.. hon låg på mitt bröst och skrek och gnällde, jag låg och klappade henne. Sen var det att vända på bladet för ca efter en halvtimma blev hon jätte pigg och som sig själv igen. Skönt att alvedonen gjorde sitt.


Jag och Martin satte uppe sent igår och spelade spel.. tro det eller ej men det gjorde vi. "MASTER OF TELEVITION" Elsa somnade gott.. och har sovit gott hela natten. Imorse hade min lilla tjej snor i hela näsan.. men ingen feber. Så hon är mycket bättre idag.. bara lite snorig. Gott att det inte blev värre.


I eftermiddag blir det informationsträff på kaskad. För på onsdag börjar vi med babysim. Ska bli så roligt.


Johanna.

1 kommentar: