Kolared

Kolared

25 aug. 2010

Löpande band..

Har vart på bvc idag på läkarundersökning med Elsa, vi var på plats ca 7-10minuter innan avsatt tid men bara efter en minut öppnas dörren och en mamma med med sin halvnakne son kom ut och sen var det våran tur. gick så snabbt sen ut.. vi hann få på oss kläderna igen.. men sen så mer eller mindre lämnade dom av oss i väntrummet. Tycker att det är inte klokt, ska man inte få ta på sitt barn kläder innan man behöver gå ut i väntrummet? Hade det vart vi så hade jag blivit arg.. tyckte synd om mamman innan mig som kom ut med sin son i bara blöja och så hjälpte dotorn till med kläderna och dumpade av det i väntrummet. Fattar inte varför allt ska gå så fort.. det hinns nog med ändå. Eller var det eftermiddags fikat som väntade?!


Hur som helst så väger Elsa nu 7540gram och är 70,5cm lång.


Johanna.

2 kommentarer:

  1. jo de går fort, jag brukar ta på kläderna (samma med david) men man känner hur det "hänger bråttom" i luften så jag brukar bli alldeles stressig o svettig... puh!! så ja, egentligen vore nog de bästa att ta med sig barnet o kläderna ut o gå till de skötbordet för att slippa känna superstressen!

    SvaraRadera
  2. Helt sjukt att det ska behöva vara så tycker jag. Tack och lov för att allt har vart bra med Elsa så man inte behövt fråga nått osv.. för det känner man ju att det hinns knappt inte med. Känner precis som du att man blir helt svettig och stressad.

    SvaraRadera