Kolared

Kolared

30 aug. 2010

Babysim, ut på krogen och svamp!

Igår var vi som sagt på informationsträff inför babysimmet. Känner mig så taggad inför detta. Hoppas Elsa kommer gilla det för jag tycker det verkar så mysigt. En vän vi har fått via våra bvc-träffar skulle kolla om det fanns plats kvar så att dom kunde gå med oss på baysimmet. Hoppas.. så slipper Elsa bli ensam tjej. För i Elsas grupp var det bara grabbar. Men på onsdag får vi även sällskap av min mormor som ska följa med.


Man ska ju inte ta ut nått i förskott men om allt går som det ska så ska jag ut på fredag med min sambo och vänner till Kinnahotell och Kinna krog. Funderade på det tidigare och jag tror inte jag har vart ute sedan påsk förra året så det ska bli kul. Planen är att vi alla ska sova i Risäng hos Martin mamma.. så Elsa får vara där. Känner mig som nybörjare.. vad ska man ha på sig? osv.. men det löser nog sig. Kul ska det bli ialla fall.. men samtidigt infinner sig en konstig känsla att jag borde vara hemma när jag är småbarns mamma..


Idag har mamma och Peder vart här och fikat. Peder tog Elsa på en prommenad medans jag och mamma gav oss ut i skogen och plockade svamp. Var mysigt!


Nu tv:n.. så får vi se vad morgondagen har att bjuda på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar