Kolared

Kolared

14 aug. 2010

Ikea, värme och städ.

Efter en del velande fram och tillbaka så åkte vi ialla fall till Ikea, tyckte först att det var lite tråkigt att åka själva. Men det gick jätte bra och vi hade en mysig eftermiddag på ikea.


Tur att det finns så trevliga medmännsikor, för när jag hade betalt kände jag bara.. oj hur ska detta gå. En barnvagn i ena handen och en kundvagn i andra.. men då kom en medelålders man och frågade om jag ville ha lite hjälp. Det tog jag tacksamt emot.


Trodde inte det skulle bli så här gott väder idag, men det är riktigt varmt, vart ute nu en sväng och krattat och svettig blev jag allt.


Funderar även på att ta ett röj här inne nu med att tvätta, byta lakarn osv.. eller ska jag spara detta roliga till imorrn.. ha ha. Får se hur jag gör.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar