Kolared

Kolared

14 jan. 2009

Vart förlovad i ett halvår!

Idag har jag och min Älskling vart förlovade i ett halvår. Gud vad tiden går fort. Alltså var det ett halvår sedan vi var i Bulgarien. För det var där vi förlovande oss. Men dessvärre är Martin fortfarande sjuk, så blir väl inget speciellt idag. Annars hade jag tänkt att överraska honom att åka till Svenljunga idag och bjuda han på lunch. Men det kommer väl fler tillfällen.


Ja, nu ska jag snart åka iväg till örbyskolan för att träffa min nya enhetschef. Ska bli spännande. Ska vara där runt kvart över 12 var det sagt. Sen ska jag ringa Elin och se om vi kanske skulle hitta på nått. Ska höra om hon är sugen på att ev. luncha med mig. Om inte hon redan hunnit äta tills jag är klar.


Sen tänkte jag städa i eftermiddag, byta lakarna och hela baletten. Behövs göras nu.


Johanna.


 

2 kommentarer: