Kolared

Kolared

9 jan. 2009

FREDAG!

Som sagt åker jag till Kolared nu i eftermiddag. Ska blir mysigt. Var ju innan jul nån gång vi var där en hel helg senast. Har bara vart över dagen nu i jul. Jag har längtat att åka dit. Vad som gäller nu i helgen är väl framförallt att städa och plocka undan ljusstakar och lite tomtar. För nu ska julen ut och in med våren...


Har jobbat idag i Horred, måste bara säga det att jag tycker verkligen om personalen på det stället. Har ju bara vart där 3 dagar nu, och en gång tidigare. Jag känner mig verkligen välkommen, och alla är öppna och trevliga på ett helt underbart sätt. Roligt! Det gör ju att man gärna jobbar där igen liksom.


Då blir det som helt vanligt nästa vecka. Vilket innebär att vi har en vecka framför oss med 5 arbetsdagar. Men det var inte fel med en liten mjukstart så här innan vi börjar på som vanligt.


Trevligt helg!


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar