Kolared

Kolared

25 jan. 2009

17:00

Då var jag hemkommen. Har satt mig vid datorn för att kolla lite mail, blogg, m.m, har även betalat mina räkningar. Det måste göras det med.


Vi har haft en jätte bra helg i Kolared som vanligt. Blev jätte bra i dusch/tvätt-rummet, när vi fått städat, satt upp nytt duschdraperi, ny matta och nya gardiner. Det gör mycket med bara lite små medel.


Sen blev det en del drickande igår när vi fick besök av Jurek och Bolek som ville bjuda igen sen sist vi var där. Så dom hade med sig 2 flaskor sprit. Så jag är ganska seg idag om ni får står varför...


Så var det en ny vecka imorrn. Har inget direkt planerat att göra denna vecka. Vilket känns rätt så skönt, med tanke på att förra veckan var jag uppbokad med grejer varje dag efter jobbet.


Men nu ser jag fram emot att det bara är 2 veckor kvar tills vi ska göra ett nytt försök att komma iväg till Åland. Ska bli jätte roligt! Vi blir 6 stycken som ska åka ihop.


Nu ska jag gå och mysa i soffan en stund.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar