Kolared

Kolared

21 jan. 2009

Redan onsdag..., fransk manikyr och ont i fötterna.

Ja, då var det redan Onsdag. Jag tycker veckorna bara springer iväg. Men det är väl både på gott och ont. Skönt att vi närmar oss helg snart igen.. som det ser ut nu ska vi vara i Kolared hela helgen och fixa och städa i "duschrummet". Har köpt ny matta, duschdraperi..m.m Ska träffa Martin i byn för att fixa några mer saker i eftermiddag som vi ska köpa.


Imorrn efter jobbet ska jag iväg och fixa min naglar. Ska bli jätte kul. Var länge sedan jag hade nagelförlängning med fransk manikyr nu. Så nu blev jag lite sugen att göra det igen till ett bra pris som jag hittade. 200:- kan man ju inte tacka nej till.


Känner mig helt slut i hela kroppen. Trött i fötterna osv.. ska se om jag kanske skulle göra ett fotbad ikväll. Men min första åtgärd kommer att bli en kopp kaffe, hoppas det hjälper lite.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar