Kolared

Kolared

29 jan. 2009

Om en liten kille på dagis + klocka...

Måste bara berätta om en så söt liten kille idag på dagis. Han är kanske 5år, så gick han förbi mig och tittade på mig och sa: -Vad fin du är! Åh... det var så gulligt. Han har gjort min dag... *ler*


Igår var jag inne på Ulf Ahlhqvist i Kinna för att kolla på klockor, dom har ju rea mellan 30-50% på alla kolockor. Så hade jag nämt att jag kanske skulle önska mig en klocka när jag fyller år. Så jag tänkte att jag kollar runt. Tog inte lång tid förren jag hittade en jätte fin klockan från Gant. Kostar normalt ca 2000:-, men priset på den nu var 1390:- så jag ringde Martin och Mormor så dom betalade lite var på den och så hade jag presentkort. Så den blir min på alla hjärtansdag (MIN FÖDELSEDAG 14/2).


Johanna


 

1 kommentar: