Kolared

Kolared

2 jan. 2009

2 Januari 2009

Ja då var vi inne på år 2009 nu då. Ska bli spännande att se vad detta året har att ge.


Kan börja prata lite om nyårsafton som var jätte roligt. Var ju som sagt hos Johan & Elin i Haby,. Det var Jag, Martin, Johan, Elin, Janne, Yasin, Stina, Pär och Henrik. Började med att vi fick en liten för drink när vi kom, sen var det tre rätters som stod på menyn. Var verkligen jätte gott! Tiden gick väldigt fort fram till kl 12.00 då det var dags att ta fram ciggaren, Champangen och fyrverkerier. Men kvällen var långt ifrån slut där. Vi dansade på som aldrig förr. Jag och Janne var väl dom starkaste kandidaterna på dansgolvet medans dom andra mer kom och gick. Jag, Martin och Janne gav oss inte iväg förren klockan 05.00, då vid den tidpunkten tror jag både Elin och Johan var rätt så glada att bli av med oss...*ler* Så klockan var nog 06.30 innan vi kom i säng.


..så igår blev det inte mycket gjort som ni kanske förstår. Kollade bara på film. Jag och Martin var och hyrde "VARG", den var inte bra.


Idag blir det att ge sig iväg en säng till Kolared. Har ju massa grejer som ska dit upp. Allt från blomma till strykjärn. Men det vill nog till att ta på sig ordentligt för det är väldigt kallat ute idag.


Imorrn fyller Britta (Peders mamma) 75år, så då blir det lite kalas, ska till Framnäs och käka, sen blir det vidare hem till Inger på kvällen. Men innan dess ska jag jobba på spelhölan.


Nu måste jag packa mina saker som ska upp till Kolared...


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar