Kolared

Kolared

18 jan. 2009

Söndag!

Har precis kommit hem. har sovit hos Martin inatt. Jag vet inte om det bara är jag som har fått för mig att Jysk i Kinna har haft Söndags öppet? Men nej, det har dom inte. TYPISKT! Har hittat några saker jag och Martin ska ha till Kolared, och det var ju givetvis erbjudande på dom produkterna som är sista dagen idag. Köper vi det idag kostar det 175:-, imorrn kostar det 448:-. Så Martin skulle ringa in till Jysk i Borås och kolla om dom hade dom sakerna där, så kanske vi åker in i eftermiddag.


Igår var det lungt, jobbade först. Sen åkte jag och Martin till Kolared och lämnade av lite saker vi hade inhandlat. Och så hade vi köpt semlor så vi fikade lite. Sen blev det en kväll framför TV:n med ett glas vin.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar