Kolared

Kolared

27 jan. 2009

Har fått visa mitt körkort 2 ggr idag!

Har nämligen vart med mamma och pappa i Borås idag och kikat och shoppat lite. Vi var på Ica Maxi, så sa jag och mamma att vi skulle spela en liten keno, så jag tog en nummerlapp, strax därefter var det min tur. Jag lämnade fram lappen, och så tittade hon på mig och bad om legitimation. Jag blev lite full i skratt.. fyller ju 26 om ett par veckor.


Sen åkte vi till Systembolaget och handlade lite, jag tog upp mitt kort ur min plånbok för att betala , och la den på disken. Jag tyckte hon kollade konstigt på mig men tänkte inte på det. Förren hon böjde sig fram mot min plånbok och mitt körkort för att kolla min ålder. Hon sa: Jag bara ville kolla hur gammal du är?!


Komiskt att det händer 2 ggr på en och samma dag. Måste väl vara det att jag ser så ung och fräsch ut! *ler*


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar