Kolared

Kolared

20 nov. 2008

Vuxenpoäng.

Ja, då var jag hemma och har till och med hunnit dricka en kopp kaffe. Måste man ju ha så här på eftermiddagen. Har jobbat hela dagen idag i Horred. Har gått jätte bra, trevlig personal också. Så det var bra. Efter jobbet åkte jag till Karlssons i Veddige, för jag tänkte att jag var ju ganska nära så det vore kul att åka dit och kika. Men jag hittade inget så direkt. Men jag köpte en sallads-kniv. Har hört talas så mycket om dom. Ska bli spännande att prova.


Nu för bara ett par minuter sedan ringde dom från Nordea hit och frågade om jag ville komma och prata med dom om pensions-sparande. Så det lät väl bra för jag har inget sånt. Så nästa vecka ska jag dit. Det är vuxenpoäng det!


Skönt att det är torsdag idag, bara en dag kvar att jobba sen är det HELG! F-n va jag lever för helgerna. Älskar när helger närmar sig. Då mår jag bra. Nu i helgen blir det kolared för hela slanten. Måste ju fixa och dona lite. För nästa vecka ska ju vår glögg-fest gå av staplen. Ska blir jätte kul, längtar!


Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar