Kolared

Kolared

26 nov. 2008

DÅLIG BLOGGARE!

Vet inte vad jag ska skylla på men känner mig som en dålig bloggare dom sista dagarna. Kan väl kanske få skylla på att jag är väldigt förkyld. Jag hostar, näsan rinner och så har jag fått världens fulaste och största munsår. Nån som har nått bra tips på att bli av med munsår, så tar jag glatt emot det. Kör nu med kräm från apoteket men det händer ju inget...


Har precis sminkat mig lite för jag ska iväg till banken nu klockan 16.00 på möte. Vi ska diskutera pension. Låter vuxet.


Igår kväll var jag och mamma, pappa och Inger på spelhölan och städade till klockan kavrt i elva. Så nu är det fräscht och fint. Så jag försov mig lite imorse.. gick inte upp förren fem över sex. Ooops..


Nä nu måste jag gå, ska hinna åka till apoteket innan med hade jag tänkt och se om dom har nån dunderkur!


Johanna.

2 kommentarer:

  1. Äsch, vi har alla dåliga dagar!Ha en fortsatt trevlig dag!

    SvaraRadera
  2. På apoteket finns compeed munsårsplåster att köpa, funkar bra för mej iaf. Sätt på det så fort du märker att det börjar bli ett munsår, det läker fortare med plåster tycker jag nog.

    SvaraRadera