Kolared

Kolared

27 nov. 2008

Klippning, färgning, förskyld och bil.

Fortfarande lika förkyld. Jag hostar. Har munsår, Ont i kroppen... börjar bli jävligt trött på detta. Vill ju vara pigg nu till våran glöggfest. Men jag tror att IPREN ska bli min bästis, så får vi se om man orkar hålla igång lite.


Nu klockan 15.00 ska jag till frissan. dags att klipp och färga håret. Ska bli så skönt. Känner mig så grå och tråkig just nu.


Men innan dess ska jag hämta min bil på verkstaden. Jag ringde dit för en stund sedan och dom sa att bilen var klar men att dom inte hunnit räkna ut vad det kostade. Sitter på hel spänd nu för att höra DOMEN.


Innan idag har jag jobbat mina tre timmar i torestorp, sen åkte jag till lindex och köpte en kläning för 99:-, ett riktigt kap. Ska prova den riktigt sen i lugn och ro. Men jag tror det blir bra.


Sen var det även dax för ett besök på arbetsförmedlingen oxå.. gick bra.


Nä nu kommer nog Jonte snart hem med lite mat till mig..


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar