Kolared

Kolared

19 nov. 2008

Uttråkad + jobb...

Har bara vart här hemma hela dagen, börjar bli ganska så uttråkad. Men men ibland är det så. Idag har jag bakat, tvättat, surfat och snackat med Lisa i telefon.


Men nu precis för 5minuter sedan ringde en annan enhetschef mig, och sa att hon hade hört att jag gärna vill jobba. och det stämmer ju jätte bra. Så hon undrade om jag ville jobba heldag imorrn i Horred på sjöbyskolan. Givetsvis ville jag det. Så det blir heldag imorrn, ska möta henne vid 06.30 utanför lyckeskolan så ska hon köra dit tillsammans med mig och visa mig vart jag ska ta vägen. Blir kanon bra, + att jag får ett par extra timmar på fredag så jag kan vara lite länge på kullbyn då eftersom det inte blir nått städ där imorrn.


Nu borde snart markbladet komma, får gå ut och kika i brevlådan.


Johanna.


 

1 kommentar:

  1. Sjöbyskolan! Tänk där har jag gått en gång för lääänge sen. Lycka till med jobbet.

    SvaraRadera