Kolared

Kolared

19 nov. 2008

Frost, bakning och regn...

Har inte riktigt lärt mig än att det är vinter och att man bör gå ut lite tidigare till bilen på morgonen för att skrapa rutorna. Men men var väl ingen större fara blev väl 2 min sen till jobbet kanske. Så imorrn är det jag som går ut minst 5 minuter tidigare.. hoppas jag ialla fall.


Nu har jag precis bakat, fick sån inspiration och lust att baka när barnen på dagis bakade muffins idag, så kom jag på att jag hade en påse med pepparkaks-kryddor. Så det blev mjuk pepparkaka. Den blev kanon god. Har redan hunnit provsmaka den.


Men nu är det ingen frost länge, blev så chokad när jag skulle gå ut och hämta posten då hade det börjat regna. Som om vi inte redan har fått tillräkligt med regn...


Johanna


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar