Kolared

Kolared

17 nov. 2008

Prommenad, mobil och shopping.

Ja, då har jag kommit hem efter ha haft fullt upp hela dagen. Jobbade först, 3 timmar. Sen när jag kommit hem så ringde Elin och frågade om jag ville följa med henne och Stella på en prommenad, och det tackade jag JA till för jag behövde komma ut annars hade jag bara legat på soffan idag för jag hade sån halsbränna. Men den gick över efter nån timma.


Sen när Elin åkte så öppnade jag post som kommit till mig, hade fått koden till kortet, så jag åkte ner och betalade för mig för arbetet på bilen. Sen åkte jag till DAVIDS och lämnade in min telefon. Den har ju bara krånglat sen jag köpte den. Så jag hoppas att den ska gå bättre nu efter uppdateringen.


Sen ringde jag Elin och frågade om hon ville följa med till Fritsla Tyglager. Så vi åkte dit och kollade. Fanns jätte mycket fint där. Hade aldrig vart där innan. Men blev inget hadlat där så vi åkte till Karlsro, där jag köpte en duk vi ska ha till Kolared. En löpare i filt, som ser ut som snö-stjärnor. Jätte mysig är den.


Sen när jag kört hem Elin fick jag syn på ett linne på Lindex när jag körde förbi så jag stannade och gick in på Lindex. Linnet var jätte fint, men inte på mig. Blev en klänning och en tröja istället.


Där efter begav jag mig till MM, där jag hade sett i deras blad att man kunde köpa bannanfodral för 25:-, så ett sådant inhandlade jag. Var länge sen jag var på Fyndlaget så där var jag tvungen att göra en liten lov också. Blev ett par små saker inhandlat där.


Efter detta var klockan runt 17:00-tiden så det var dags att hämta mobilen.. så det är bara att hålla tummarna nu, att det hjälpte.


Så har min dag sett ut idag.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar