Kolared

Kolared

4 nov. 2008

Hunnit med mycket idag.

Först var jag och jobbade, städade i torestorps skolan. Sen efter jobbet ringde jag till Ring Reparationer och hörde om det var mycket folk eller om jag kunde komma med en gång och byta däck. Det gick bra. Behövde bara vänta i 5min.


Sen åkte jag hem, och berättade för pappa att jag måste försöka fixa på nått sätt att lämna in min bil, för att avgasröret var sönder. Höll på att bli döv när jag kört min bil. Så då åkte vi till verkstaden och fick se att det var av. Inte så överraskande. Kommer gå på ca 3000:- att laga så på måndag fick jag tid. Får ha mamma och pappas bil nu i veckan till jobbet. Så det löser ju sig ialla fall. SKÖNT!


Sen var maja här när jag kom hem, målade hennes naglar idag. Hon var så söt. Hon satt och blåste på sina små naglar.


Efter det var det dags att åka till Spelhölan för att jobba. Kom hem därifrån för ca en halv timma sedan. Har lite ont i huvudet nu. Mycket att tänka på när man ska låsa och fixa allt. Men har gått igenom allt i huvudet hundra gånger nu och tror inte att jag missat nått.


Så nu ska jag ta det lite lungt och varava ner..


Johanna.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar