Kolared

Kolared

1 nov. 2008

NOVEMBER!

Ja då var vi redan inne i November helt otoligt vad tiden går.


Idag när man vaknade och tittade ut var det så mysigt, kallt och frost. Även att jag inte gillar att det börjar bli halt på vägarna så är det lite mysigt. Har ju inte fått på mina vinterdäck än heller så lite nervöst är det att ge sig ut. Men ska åka upp till Kolared på söndag och hämta mina däck, så ska jag försöka åka i väg så fort som möjligt i början på nästa vecka och sätta på dom. Måste åka iväg till en verkstad att göra det. För jag hade lite problem med ett däck tidigare så dom kan kolla det riktigt.


Nu måste jag berätta lite om gårdagen. HELT UNDERBART OCH FANTASTISKT MYSIGT! Kan jag verkligen rekomundera. När vi kom så fick vi var sin morgonrock och så gick vi och bytte om. Sen kom vi in i Spa-avdelningen. Där var det tända ljus, champange, fruktfat, och vatten serverat. Och där fick vi 2 timmar att bara mysa och ha det gott. Vi badade bubbelbad, bastade, och testade även deras ångbastu. Det var var en speciell känsla att sitta i ångbastun. Man såg inget framför sig, var precis att jag kunde se Martin när han satt brevid mig. Så det får man försöka att göra om och unna sig själv.


Idag blir det kalas för mamma. Klockan 18.00. Jag och Martin gav mamma presnten igår, för vi tänkte att det blir så mycket idag ändå. Vi hade köpte ett Tomas sabo halsband med en berlock i. Hon blev jätte glad för det, så det var roligt.


Nä, nu ska jag gå och greja lite. Hinner nog säkert med nått mer inlägg senare.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar