Kolared

Kolared

23 okt. 2014

Torsdag.

Trots att klockan var senare än normalt och jag börjat ställa in mig på att det nog inte blev nått jobb idag, få fick jag fel. För telefonen ringde minsann. 

Kl 9.30 var jag på jobbet. Och jobbade till 15.30 innan det var dags att hämta hem mitt hjärta! 

Vi åkte till Kinna och gick ett par ärrenden innan vi mötte upp Martin för en fika i byn på nya stället Bean and butter. 



Det var riktigt mysigt med massor av godsaker att köpa. Så dit går vi garanterat igen! 

Jag och Elsa stannade kvar i Kinna ett tag för att gå och shoppa dagen till ära då det var såkallad "tjejkväll" i Kinna. Blev bla en tur till Hans och Greta. Blev en topp och halsband till Elsa. Och med oss hem fick vi även en goodiebag! 

En trevlig eftermiddag hade vi helt enkelt! 

Imorrn tror jag inte det blir jobb då jag är lite begränsad hur jag kan jobba då jag har en läkartid vid 2-tiden. Så det blir nog en pyssel förmiddag här hemma med Elsa kan jag tro! 

Men nu ska jag ta mina kvälls tabletter och sen borsta tänderna. 

Godkväll! 

Johanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar