Kolared

Kolared

6 okt. 2014

Kyrkis, mat och kalendern.

Som sagt blev det kyrkis idag efter dagis, jätte trevligt som vanligt. Kände att jag orkade mer idag än förra veckan, då jag kände mig helt yr av allt. Men idag var jag mer lugn och kunde njuta och ha trevligt! Skönt att det går framåt!

När vi kom hem var det dags att fixa kvällsmat, idag blev det potatisgratäng och rökt kalkonklubba ( ett måste att köpa när man är på gekås ), så j-vla gott det var!

Kvällsmat, rökt kalkon och potatisgratäng. #middagshjälpen

Ikväll har jag uppdaterat min kalender och fyllt i kommande aktiviteter, för bara en vecka sen tyckte jag inte att vi/jag hade mycket inbokat men nu börjar det fyllas på med allt från föräldramöte, me&i-party, spa, tandläkare, kalas och event. Så det kommer bli mycket roliga saker att se fram emot de kommande veckorna! Allt igentligen förutom tanläkarn då..

Hur ser er höst ut?

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar