Kolared

Kolared

2 okt. 2014

Osalig ande!

Ikväll känner jag mig som en osalig ande, jag kan inte sitta still. Går ner i köket, sätter mig i soffan, sätter på en maskin tvätt, kollar i kylen, äter en clementin, sätter mig i soffan. Denna nervösa/ oroliga känslan i kroppen tar snart död på mig, nä klart det inte gör men det är jobbigt! 

Vad har jag gjort idag då? Jo, i förmiddags hade jag fikabesök. Skönt att få sitta och snacka lite skit över en kopp kaffe med en god vän.

Eftermiddagen blev det fika hos mormor. Ja, så har min/ vår dag sett ut! 

Imorrn är det redan fredag, härligt! Då tänkte jag åka och hälsa på jobbet! Gissa varför jag åker dit imorrn vid 9.30-tiden? Jo, kanske kan man snika till sig lite fredagsfika? Ha ha! Nä skämt å sido, passar bra för att hinna träffa och prata med så många som möjligt! 

Nu ska denna nervösa kropp försöka fördriva tiden så gott hon kan tills jag kan gå och lägga mig! 

Godkväll! 

Johanna.

1 kommentar: