Kolared

Kolared

1 okt. 2014

Naglar, promenad, fåglar & kalas!

Min rastlöshet i kroppen sitter i och jag måste göra nått liksom. Så idag fick jag målat mina naglar. 


Blev rosa som stämmer så bra in på oktober månad som är just den rosa då vi uppmärksammar rosa bandet och skänker båda tankar och bidrag till bröstcancerfonden! 

Efter lunch vågade jag mig ut på en kort men härlig promenad. Och idag har jag kännt mig lite bättre.,hoppas det håller sig så.

När jag hämtar Elsa idag och vi hade kommit hem satte vi upp mat till våra fåglar! Mysigt, en av höstens måsten! 


Ikväll var jag bjuden på klädparty, som jag sett fram emot. Men hade inte orken att sitta och prova kläder och träffa nya människor så vi åkte på kalas istället. Jätte trevligt! Elsa hade super skoj och höll igång hela tiden. Hon slocknade direkt i bilen! 


Så det är inte omöjligt att vi tar lite sovmorgon imorrn! 

Godkväll! 

Johanna. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar