Kolared

Kolared

10 okt. 2014

Helgen!

I förmiddags var jag och hälsade på jobbet och alla härliga kollegor. Längtar nu efter att vara bra och orka börja jobba.  Är sjukskriven 1 vecka till, sen hoppas jag att jag känner mig redo. 

Ang magen är den nu bättre, jag hade ju ont i den tidigare i veckan. Men efter ett samtal till mag-tarm och några tabletter senare så gjorde det susen. Härligt! 

Snart ska jag hämta Elsa och sen väntas fredagsmys hela eftermiddagen och kvällen! Härligt! 

Imorrn kommer jägarna hit för älgjakten startar på måndag, så det blir väl mi dre kul för mig och Elsa. Så imorrn förmiddag  ska vi åka till Kinna församlingshem som har aktiviteter. Allt från tipspromenad, hoppborg, fika, utställare m.m


Det blir roligt, nån som vill gå med oss kanske? Eller nån som vill leka med oss i helgen? Vi är öppna för alla förslag. 

Trevlig helg! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar