Kolared

Kolared

3 okt. 2014

FREDAG!

Imorse påpväg att lämna Elsa på dagis fick jag tänka om efter ett sms om att det går magsjuka på jobbet.  Hade tänkt stanna till hos mamma en stund innan jag skulle åka till jobbet, men fick åka hem istället. Vet inte hur utbrett eller farligt det hade vart att åka dit, men vill ju inte ta några risker.

Fick tänka om och åka hem igen, blir inget besök på jobbet. Då jag fått ett varnande sms om att det går magsjuka. Vet ju inte hur farligt det är men vill inte ta några risker!

Men fredags känslan infinner sig, man kan inte annat än att vara glad och lycklig när man möts av en vacker dag träda fram.

Längtar redan till fredagsmyset med familjen! Det ska firas med lite mascara och hårfix för att känna sig lite piggare.

Helgen har inte så mycket planer inbokade, förutom att jag har lovat Elsa att gå på bio imorrn i Skene kl 11.00. BENNY BRUN. En kort film på bara 40min. Helt lagom. Nån som vill följa med så är det bara att hojta.

Ha en fin dag mina vänner!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar