Kolared

Kolared

29 okt. 2014

Höstlyx 2014.

Igår var dagen äntligen kommen för bloggevent. Vilken kväll! Jag sitter just nu och går igenom de 4 st goodiebagen vi gick hem med. Jag är överväldigad! 


Här ser ni lite av vad vi fick.. ( 2 av 4 goodiebag ) Allt från bodylotion, handkräm, choklad, ljus, servetter, vitaminer, böcker, erbjudanden och mycke mycke mer. 

Jag skriver mer om denna härliga kväll en annan dag då jag är helt slut ikväll, eftersom det inte blev många timmars sömn inatt! Men det var det så värt! 

Johanna.


2 kommentarer:

  1. Hejsan! :)

    Tävla & Vinn en snigel i valfri färg&text från Trollating.se!!! Perfekta julklappen till de små

    Klicka på länken så kommer du direkt till tävlingen!

    http://mammaq.vimedbarn.se/tavling-2/

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du hade en härlig kväll med Höstlyx!
    Välkommen att besöka mig för hårvård eller mina fiskar för mjuka fötter.

    Lena
    Studio Sweet
    www.studiosweet.se
    https://www.facebook.com/pages/Studio-Sweet/359854090835771

    SvaraRadera