Kolared

Kolared

24 okt. 2014

Ingen ny medicin och jätte trött!

Var hos läkarn i eftermiddag och har de senaste veckorna gått och försökt gilla tanken mer och mer att sätta in ny medicin som vi skulle prata om idag. Men till min besvikelse blir det inte så utan vi ska avvakta. Blir jag dålig en gång till inom snar framtid ska den sättas in. Blir förbannad ska jag behöva bli dåliga och sjukskriven 5 veckor till innan nått görs? Ja ja, nu ska allt förberedas för den nya medicinen men inte sättas in? Känns konstigt! Ta en massa prover, sprutor m.m bara för att vänta och se?! Ja, ja jag är inte läkare. Hoppas han vet vad han gör! 

Hur som helst får jag försöka leva i nuet och vara glad för att jag mår så bra som jag gör nu! 

Nu har jag landat i soffan, är helt slut. Kanske inte så konstigt efter första veckan igång efter sjukskrivningen. 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar