Kolared

Kolared

6 dec. 2012

Vilken dag.

Förmiddagen har vart riktigt bra. Då den började med att Elsa fick busa med farfar en kortis innan vi skulle åka till kyrkis. Väl där var det pyssel, då jag och Elsa gjorde klart vår krubba som vi fick ta med oss hem idag, och även sång och fika.

 
Lunch blev vi sen bjudna på hos mormor och morfar. Direkt efter maten var Elsa trött och somnade gott i deras säng. Morfar var kvar hemma medans jag och mamma passade på att göra lite ärrenden. Köpte bla ny mössa och vantar till Elsa.
 
När vi kom tillbaka hade Elsa nyss vaknat, och en stund därefter åkte vi hem. Fast innan vi tog raka vägen hem åkte vi till polisen och hämtade ut passen.
 
 
 
Redan på vägen hem började Elsa skrika och vara gnällig, detta har hållt i sig mer eller mindre hela kvällen. Så jag känner mig helst slut. Gahh.. hatar trotsåldern, borde förbjudas om ni frågar mig.
 
Men imorrn är en ny dag med nya möjligheter, glöm inte det!
 
Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar