Kolared

Kolared

30 dec. 2012

Slö dagar..

Har vart många slö dagar nu må jag säga. Dagar utan direkt nått planerat. Mest soffhäng, nått jag börjar bli riktigt trött på. Men idag har vi gjort ett litet avhopp från detta då vi först var ute en sväng på förmiddagen och lekte. Sen efter lunch blev det en tur till Kinna, jag handla och Martin och Elsa fördrev tiden hos farmor.

Elsa har inte sovit nån middag idag vilket märktes strax innan kl 17, då hon nästan somna i bilen hem. Väl hemma var inget som det skulle, hon gick in i sitt rum och skrek.. sen blev det tyst. Då hittade jag henne så här, sittande påsin spis. BUSFRÖ.

 
Behöver jag tilllägga att det blev sängen tidigt, nä tänkte väl det.
 
Själv går jag och småfixar lite mellan varven för morgondagen då det väntas besök. Ska bli roligt att fira in det nya året med god vänner.
 
Vill också passa på att dela med mig av en bild på dom fina julklapparna Janne hade med sig till Elsa när han var här och käka i fredagskväll.
 
 
Tack tack som Elsa säger!
 
Johanna.
 

1 kommentar:

  1. Nu har det varit så fullt upp här sista tiden att jag har längtat efter riktiga slödagar, men när man väl ligger där i soffan blir jag mest bara rastlös !
    Tänk att man aldrig blir nöjd ;)

    Ärligt talat så gillar jag principen med bio mer än själva filmen, så vad jag ser är sällan speciellt viktigt. Jag tycker bara det är mysigt att komma iväg.

    SvaraRadera