Kolared

Kolared

16 dec. 2012

TÄVLING MED PINO.

Allt fokus ligger just nu på jul, men kom ihåg att det är ett liv även efter jul. Precis så är det med denna tävling jag har i sammarbete med PINO. För tävlingen avslutas just på nyårsafton kl 24.00

Vad du kan vinna är följande.

*En pino nalle
*En valfri bok
*En dvd



Hemma hos oss har Pino blivit en kär familjemedlem. Han är en given kompis som ska med till dagis. Och alla på dagis känner väl till Elsas Pino.

Men hur gör jag nu då för att tävla tänker ni?

Jo, jag vill att du talar om vad du har för relation till Pino?
Vill ni fjäska lite extra så "gilla" deras sida på nätet. Det kan ge extra plus och godare chanser till vinst när vinnaren dras.

LYCKA TILL!

14 kommentarer:

  1. Pino har en mycket fin och bra relation till mina två yngsta barn. Hans böcker med tecken remsa hjälpte dom båda att lära sig stödtecken och att senare få det lättare att lära sig prata.

    Pino är våran vardags hjälte och självklart så har vi gillat hans sida på facebook sedan länge med namnet Angelica Ferdén.

    SvaraRadera
  2. Jag har en dotter på snart 2 år som är väldigt förtjust i Pino. Än så länge har hon en bok - Pinos affär som är helt sönderläst.
    Sidorna har jag fått tejpa ihop och fodralet är fullt i bitmärken.
    Det hade vart så kul att få ge henne detta fina paket på 2-årsdagen i början av februari.
    Böcker går före alla andra leksaker för henne och det bör uppmuntras :)

    Gillar såklart på facebook - Lina Eckerström

    SvaraRadera
  3. Pino läser vi om kvällarna här om. Lillgrabben älskar Pino och när jag frågar vilken bok vi ska läsa på kvällen är det Pino. Vi har en Pinobok nu, men fler lär det blir. Man skulle nästan återinföra kassetband/bok varianten "när du hör det här ljudet, PLING, när du hör det ljudet då vet du att det är dags att vända blad. Då börjar vi" Han skulle vara fast framför cdspelaren dagarna i ända och bara vända blad =)

    Jag har gillat PINO på FB, Tina Carlström.

    Hälsningar Tina
    tinacarlstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  4. saga (sagapahlsson@live.se)17 december 2012 kl. 12:49

    Min relation till pino är MYCKET GOD! Pino filmerna och böckerna är nämligen det första och ända som lyckats få min överenergiska lilla trollunge att sitta still! :)
    Självklart gillar jag på fb för lite extra plus i kanten :)

    SvaraRadera
  5. Mitt barnbarn har alltid med sig pino till dagis. Och som ni alla vet ger pino extra stöd till våra älskade barn. Hoppas på Pino vinst
    Mormor Marita

    SvaraRadera
  6. Vi har en god relation till pino, många böcker.

    Sandra mamma till 3.

    SvaraRadera
  7. Har gillat på fb, men har aldrig hört talas om denna filur men vill gärna vinna.

    SvaraRadera
  8. Önskar vinna då vår älskade Pino är sönder snuttad.

    Linda.

    SvaraRadera
  9. Hittade hit av en ren slump, kanske kan slumpen ta mig hela vägen till vinst. Aldrig hört talas om Pino, men mina brors barn skulle nog gilla han.

    Karl Andersson.

    SvaraRadera
  10. Här hemma väntas snart kalas för en liten flicka. Vore kul att vinna en egen Pino som man verkligen kan krama. Hon känner han väl genom hans fina böcker.

    SvaraRadera
  11. Vill vinna till min syster.

    Karin Abrahamsson.

    SvaraRadera
  12. Lucia mamma till Oscar.31 december 2012 kl. 12:58

    Vill vinna till Oscar, han har varit sjuk sedan han föddes med blev för 2 veckor sen friskförklarad. Vore en fin frikhets present att vinna.

    SvaraRadera
  13. Är förskolelärare och ser hur mycket barnen älskar pino. Själv väntar jag nr 1 och skulle gärna börja läsa Pino för h*n.

    SvaraRadera
  14. Jag gillar givetvis Dino på Facebook. Kristina Karlsson Fd Magnusson

    I snart 1,5 år har livet ej varit detsamma,
    för en vacker sommardag 2011 blev jag nämligen mamma.
    Villkorslös kärlek - nu vet jag vad det är,
    likaså vad vakna nätter och ständig oro innebär.
    Vi fick en PINO-bok för några månader sen,
    han vill att jag läser den igen och IGEN!
    Sagostunden, leendet och PINOS pedagogik,
    gör nallen PINO alldeles, fullkomligt sagolik!
    Ett PINO-paket önskar jag sonen få ge,
    till en PINO-tokig pojke gör det succé.

    SvaraRadera