Kolared

Kolared

18 dec. 2012

Tomten och mamma-elsa eftermiddag!

Idag lämnade jag Elsa jätte tidigt på dagis, hon var först på plats av alla barnen. Men till min glädje har hon haft en riktig toppen dag på dagis då dom haft julfest. Dansat kring granen, sjungt och haft besök av tomten. Det var det första hon berättade för mig när jag kom idag. Tomten hade även med sig julklappar till alla barn.. en påse med äpple, russin, clementin och en reflex nalle.

 
Efter ett litet missförstånd till min fördel slutade jag tidigt idag, vilket betydde att jag och Elsa fick hela eftermiddagen för oss själva. Vi har inte haft några saker inbokade utan har bara tagit eftermiddagen som den kommit. Vilket resulterade i att pussla, läsa bok, duscha eller mer leka med vatten. En riktigt fin eftermiddag utan att jag gjort ett smack mer än att umgås med min lilla goding.
 
Vi har även gått på pottan hela eftermiddagen. Sedan i helgen så har Elsa gått blöjfri hela tiden. Förutom till dagis, då vi tar det varsamt fram.. vilket bara har blivit 2 olyckor sen i lördags eftermiddag. Tycker hon är så duktig, hon säger till när hon behöver gå på pottan också vilket jag tycker är toppen. Stolt över min lilla tjej. Tänkte köra på nu under julledigheten med förhoppningen om att snart vara blöjfri.
 
Johanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar