Kolared

Kolared

31 dec. 2012

2012/2013

2012 tar snart slut och vi välkomnar 2013 med öppna armar.

2012 har vart en fantasiskt år både för bloggen och mig som mamma, sambo och vän. Att få se Elsa utvecklas dag för dag gör mig stolt och jag känner så stor glädje till livet tackvare min lilla Elsa.

2013 har jag stora förväntningar på redan, det ska börja med en efterlängtad resa redan i slutet av Januari, sen fyller Elsa 3år, vart tog tiden vägen? Jag blir 30år, fast det är väl ingen som kan tro?! Tro det eller ej men det händer titt som tätt att jag får visa leg på systemet. Vilket jag gladeligen visar.

Så visst ser jag med glädje fram emot att fa skåla in det nya året ikväll med goda vänner!

VILL ÖNSKA ER ALLA ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!


Johanna.



En av 2012 års favorit minnen, Midsommar med bästa vännerna.


 

1 kommentar:

  1. Nej det kan jag åtminstånde inte tro. Så ung mamma som du har. lika gammal som panduro , Borås Djurpark mm hahaha puss på dig

    Din mamma

    SvaraRadera