Kolared

Kolared

7 dec. 2012

Dagen kunde inte starta sämre.

Dagen idag kunde inte starta sämre, väl framme på dagis så upptäkte jag att jag glömt min handväska hemma. Nått som aldrig hänt tidigare. Drog en djup suck och bara insåg att jag var tvungen att åka hem igen vilket resulterade i några minuter sent till jobbet. Ja ja.. tänker ni.. men detta tog mig 30 minuter. Det är en av nackdelarna med att bo på landet att det tar en stund om man glömt nått.

På jobbet idag har vi haft 14 grader inne, behöver jag säga att det var kallt? Men tillslut fick jag upp värmen tackvare bra kläder.

Efter jobbet blev det snabbhandling och hämtmat att ta med hem till mina älsklingar som redan hade kommit hem. Blev lite fredsgmys innan Elsa la sig och Martin åkte ut på galej. Så nu är det jag och 12ert ikväll.

Jag har förberett en liten överraskning till tjejerna i mammagruppen inför morgondagen. Nämligen var sin goodiebag. För imorrn ska vi ha lite julfest. Ska bli riktigt roligt!

 
Gokväll!
 
Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar