Kolared

Kolared

12 dec. 2012

Babbel..

Idag efter jobbet blev det handling och så fick jag uträttat lite ärrenden så som hämta ut en julklapp jag beställt, hämtat paketet från me&i med det jag har beställt på rean, vart på systemet..

Jag börjar mer och mer längta till nästa torsdag kl 16.00 då jag går på lite "ledighet", känner mig trött. Så det ska bli så skönt att vara lite ledig och bara vara med dom jag älskar mest. Sen längtar jag till att få ge Elsa sina julklappar, ska bli så roligt. Är som att jag själv blir som barn på nytt.

Elsa har dom senaste dagarna i sin julklaender fått läppcerat, pysselbok, hårband och en hello kitty bok. Lika spännande varje dag att se henne trippa mot trappan för att se om tomten vart och lämnat nått paket.

Imorrn är det lucia och vi ska och titta på vår lilla goding sjunga tidigt på morgonen. Ska bli så mysigt, Elsa har övat på luciasångerna sedan länge nu så hon borde kunna dom inför morgondagen. Jag blir lite sentimental av att se henne stå stå där sötast av alla imorrn och sjunga, jag bara vet det. Min stora lilla tjej! Mormor, morfar, gammel mormor, farmor och jag och Martin kommer vara på plats för att beskåda detta. MYS!

Nä.. slut babblat från mig. Jag tänkte hoppa i säng tidigt ikväll, får väl se hur det går för så tänker jag varje kväll.

Johanna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar