Kolared

Kolared

5 juni 2012

TÄVLING!

Nu är det dags för en tävling med produkter från Dino Doni som sponsrar med två priser som ni ser nedan. Så två av er har chansen att vinna ett av dessa två priser.


BABYHÅRBORSTE + KAM från 6 månader +


Tävlingsvilkoren är enkla..

Gilla Dinodoni på FB ( En mycket rolig facebook sida med mycket aktivitet och roliga tävlingar)

+

Lämna en kommentar här om du helt vill ha ett set till en pojke eller flicka.. eller har du kanske en liten HEN där hemma.

LYCKA TILL!


Tävlingen pågår till 21 juni kl 12.00.



Johanna.


17 kommentarer:

  1. hej jag vill sååååååååå mycket ha ett set för min lilla prins :)

    SvaraRadera
  2. Jag har gillat på FB och hoppas på tur, spelar ingen roll vilken färg om jag vinner.

    SvaraRadera
  3. Jag har Gilla på Facebook.
    Jag vill gärna vinna Borste + Kam till min lilla Prinsessa.

    SvaraRadera
  4. Klara Vettergren.17 juni 2012 kl. 06:55

    Jag är med!

    SvaraRadera
  5. Jag har förmånen att både ha en prins och prinsessa där hemma. Så en vinst vore roligt!

    SvaraRadera
  6. Jag är med, har gillat sidan på facebook och vinner jag så vill jag ha ett rosa set till min tjej här hemma :)

    SvaraRadera
  7. Önskar set till dottern.

    SvaraRadera
  8. Gillar och vill ha det rosa setet.

    SvaraRadera
  9. Maléne Samuelsson19 juni 2012 kl. 20:39

    Hittade till din fina blogg idag, har gillat på facebook och vinner jag så spelar det ingen roll vilken färg! Mvh // malene4@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag vill vinna till min nyfödda son :)

    SvaraRadera
  11. Jag är med

    Gillar på facebook sedan förut under namnet Helena Lindgren

    vill vinna settet för tjejer till min systers lilla bebis.

    Håller hårt i tummarna och hoppas på tur

    Kram

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag har gillat deras sida med namnet Monia Sundgren :)

    Vill gärna ha setet för flicka till min dotter Tuvalie :)

    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. De blåa hade passat toppen till min lille killes kalufs

    SvaraRadera
  14. De blåa hade passat toppen till min lille killes kalufs

    SvaraRadera
  15. De blåa hade passat toppen till min lille killes kalufs

    SvaraRadera
  16. hej,undrar vem van??????? :)))))))))))

    SvaraRadera
  17. vem vem vem:))))))))))))))))vi vill ha blååååååååååååååå :)))))))

    SvaraRadera