Kolared

Kolared

28 juni 2012

Elsa har "jobbat" idag.

Idag har jag jobbat, medans Martin och Elsa vart hemma och gottat sig i solen. Vilket man kunde trott, men som Elsa sa när jag kom hem, -Elsa jobba. Hon har nämligen hjälpt pappa med de värse sysslor. Men dom har även ätit vinbär och badat i poolen, 2 av Elsas favoriter. Jag fjäskade lite för dom både så jag hade med mig deras favorit glassar när jag kom hem.

Blev även mer plaskande i poolen, och en cykeltur för Elsa innan sängen. Hon somnade som en stock, tar på krafterna att "jobba" med pappa.

Jag var och hämtade ett paket efter jobbet med denna söta resväska till Elsa, blir att inviga då hon ska sova hos mormor och morfar nästa helg.


Var även och hyrde en film innan jag åkte hem. Inget filmväder idag men jag och Martin älskar film, och just denna har vi väntat på så ikväll blir det filmmys!


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar