Kolared

Kolared

7 juni 2012

BUSFRÖ!

När vi idag kom hem efter jobb och dagis hade jag en smutsig, hungrig och trött tjej. Så vi började med att få lite mat i magen och sen blev det till att duscha, vilket gjorde Elsa på gott humör. Hon sitter i duschen och leker och har sig medans jag brukar sitta på pallen utanför. Hon var väldigt tyst länge idag.. och jag förstod sen varför. För hon hade hällt ut allt av sitt shampoo/duschkrärm.. BUSIS!


Så det var bara att köpa en ny ikväll när jag handlade ( jag vet bilden är suddig, lika suddig som mina ögon känns just nu )

Har ikväll fått ett trevligt mail om ett nytt bloggsamarbete som innebär en ROLIG tävling för er kära läsare. Men tyvärr är jag för trött för att lägga upp den nu så ni får gå in här och TÄVLA tills jag fått upp min andra tävling! Skulle gärna själv vilja vinna priset i kommande tävling så missa inte den sen.

GODNATT!

Johanna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar