Kolared

Kolared

1 juni 2012

Fika, solglasögon och bus!

Idag började vi dagen med ett kort besök på MM innan vi åkte för att hälsa på Jessica och hennes fina barn. Lilla Lage var helt bedårande. Så liten.. tänk har Elsa vart så liten? Oj, vad man glömmer fort.
Blev fika och bus för flickorna. Som det ska vara. Tyvärr missade jag att ta med kameran.

När vi kom hem blev det lunch och sovning för Elsa.
När Elsa vakande frågade hon direkt efter solglasögon, för hon lånade ett par fina hos sin kompis tidigare. Så som tur var hade vi ett par nya hemma liggande som jag vunnit till Elsa i höstas. Så vi gick och letade fram dom, samtidigt hittade Elsa sin Fotbolls-dräkt så den skulle på med en gång.


Hela eftermiddagen har jag funderat på om vi skulle ta på oss och gå ut, men det har inte vart så lockande. Så vi har valt att busa inne idag. Skönt att kunna göra det ibland också.

Sitter nu och väntar på att min lilla mamma ska komma hit och käka lite ihop med mig, för min kära sambo är ute med polarna ikväll.

GODKVÄLL!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar