Kolared

Kolared

17 juni 2012

Älvsered.

På onsdag fyller Elsas farmor år, så idag beslöt vi oss för att åka ut på en liten utflykt tillsammans med henne och äta lite lunch. Blev till Älvsered. Jag och Margareta åt fläsk nosett, Martin snitzel och Elsa hamburgetallrik. Var riktigt gott.


Sen tog vi oss en sväng i butiken för att se om vi kunde hitta nått roligt att handla. Jag hittade en tunika, och Margareta en topp och jeans vilket blev perfekt födelsedagspresent till henne.

Elsa körde med full fart fram med kundvagnen fram och tillbaka.. när jag tillslut var helt snurrig av allt körande bestämde jag mig för att gå och betala och ge Elsa en "iselass". Vilket var mycket populärt kan jag lova,


Elsa somnade en liten stund på vägen hem, men tyvärr inte tillräckligt länge för det var svårt att få igång henne sen. Men med lite kaffe och fika och en promenad gick det bra.

Men ikväll somnade som pladaskt starx efter vi la henne för en stund sen.

Imorrn väntas jobb så nu ska jag bara ta det lungt, kanske börja skriva lite av vad som ska med på stockholmsresan och fixa lite inför morgondagen.

GODKVÄLL!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar