Kolared

Kolared

4 juni 2012

Dagens planering.

Nyss hemkomna efter en tur i Kinna. Var och handlade mat och hälsade på mormor Berit som Elsa säger. Bra förmiddag helt enkelt. Elsa köpte riskakor i affären och mumsade i sig ett antal om jag säger så det fick bli att sova innan lunch idag för hon var helt slut när vi kom hemoch bad om att få sova.

Maten är nästan klar ska bara fixa antingen lite ris eller pasta kanske.. för nu börjar jag bli hungrig.

I eftermiddag ska jag och Elsa åka ner till farmor lagom till att pappa kommer dit. För jag MÅSTE klippa mig lugg, får hon i huvudet när den är så lång. Så idag fick det bli spänne, inte så snyggt men vad gör man inte. Förra veckan när jag jobbade tyckte barnen att jag såg ut som Loreen med min lååånga lugg. Ha ha.. men idag rycker den.

Johanna.

1 kommentar:

  1. Det är ju så fint med lugg :-) Milla hann före när det gäller mascaran, men håll utkik, mitt i allt kommer det fler chanser. Ha en fortsatt bra dag, kram!

    SvaraRadera