Kolared

Kolared

8 juni 2012

Du kan vinna ett kit från PINO!

Jag har fått äran att kunna meddela mina kära läsare att jag tävlar ut en kit med saker från PINO. Exakt vad den innehåller håller jag lite hemligt. Men vinnaren kommer inte bli besviken!

PINO är en liten nallen som kan charma vem som helt både stor som liten. Vi möter honom i ett antal böcker, DVD, CD-rom och även i verkligheten som kramdjur.
Böckerna om PINO är inga enkla vanliga pekböcker och inte heller böcker med direkt handling, utan någonting precis mittemellan. Böckerna är tydliga och enkla att relatera till.


Tävlingsvillkoren är enkla.

* Kommentera detta inlägg

För dubbla vinstchanser..

* Gå in på hemsidan och klicka på Gilla längst upp i högra hörnet så följer du PINO på facebook.

Tävlingen pågår till den 25 juni kl 18.00

LYCKA TILL!

30 kommentarer:

  1. Margareta Nilsson8 juni 2012 kl. 21:06

    Jag vill vara med och tävla! Har ej Facebook.

    SvaraRadera
  2. Jag vill vara med - Viggo ÄLSKAR PINO, men vi har faktiskt bara en film.
    Jag gillar på FB sedan läge - michaela johannesson.

    *hoppas hoppas*

    SvaraRadera
  3. Jag är med och tävlar. Jätte fina vinster och roliga tävlingar du har på Bloggen Kram Mamma

    SvaraRadera
  4. Morfar vill oxå vara me i tävlingen MORFAR

    SvaraRadera
  5. Jag vill också vara med och tävla! Pino är poppis! Vet många barn som skulle bli glada :)

    SvaraRadera
  6. Jag jobbar i förskolan som förskollärare och har arbetat med ett Pino-projekt för att främja barnens språkutveckling och för att arbeta med vikten av att vara en god och hjälpsam kompis. Nu väntar jag mitt första barn i dagarna och vi har faktiskt ingenting alls med Pino hemma än och det vore ju fantastiskt att vinna något sådant för att minska ner på någon av alla de utgifter som ett nyfött barn faktiskt för med sig. :)

    SvaraRadera
  7. Jag vill vara emd och tävla!
    Judith skulle bli så glad om vi vann!

    mvh Hanna

    SvaraRadera
  8. Jag vill ta chansen!

    SvaraRadera
  9. Klart jag är med, men utan Fb!

    SvaraRadera
  10. Jag är såklart med! Jag gillar redan Pino på Facebook :)

    SvaraRadera
  11. Sara Larsdotter18 juni 2012 kl. 21:27

    Jag vill gärna vara med i denna tävling. Min lilla prins skulle bli överlycklig!

    SvaraRadera
  12. Helena Eriksson18 juni 2012 kl. 21:48

    Jag vill vinna Pino-grejer! Har även gillat på FB.

    SvaraRadera
  13. Jag vill vara med och tävla ;)

    SvaraRadera
  14. Maléne Samuelsson24 juni 2012 kl. 23:08

    Aldrig hört talas om Pino! Gillat på Facebook!
    Jag är med och hoppas på tur!
    malenegos@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Klart jag är med, roligt att jag hittat till din blogg, hoppas allt är bra.

    SvaraRadera
  16. Jag är med, PINO är såå söt!

    SvaraRadera
  17. Ja vill gärna vinna :) Gillat på Facebokken också. Kul med tävling! :)

    SvaraRadera
  18. Jag vill vara med och hoppas på tur! Dock inget fb.

    SvaraRadera
  19. Jag är med o tävlar, även gillat på facebook

    SvaraRadera
  20. Spännande med ett kit, det vill jag absolut vinna. Hoppas på medvind.

    Erika Karlsoon Johansson

    SvaraRadera
  21. Lite för gammal för facebook. Men tävla är jag inte för gammal för.

    SvaraRadera
  22. Den här vill vi vinna, fingers crossed!!!

    SvaraRadera
  23. Jag är med! Pino finns det en som älskar här hemma.

    SvaraRadera
  24. Kul med tävling, jag som aldrig vinner.. eller är det min tur nu?

    kramgo@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Bättre sent än aldrig.

    SvaraRadera
  26. Vilken kul tävling! Klart jag vill vinna!

    SvaraRadera
  27. Min dotter på 1 år bara älskar Pino böckerna. Hoppas på vinst!

    SvaraRadera
  28. Jag är gärna med och tävlar! Hoppas på tur, då denna vinst skulle glädja våra 2 små, kanske något att roa sig med på sommarens bilfärder:-)/ jennie Hansen Karlsson

    SvaraRadera