Kolared

Kolared

11 juni 2012

Kanondag och lite fynd!

Idag har dagis vart stängt, så jag och Elsa har haft en riktig toppen dag. Började med att vi fick besök av Jessica och Lage som var här och fikade på förmiddagen.

Elsa somnade gott ganska direkt efter dom åkt och jag började fundera på hur eftermiddagen skulle spenderas. Som ni såg i tidigare inlägg så valde jag att åka till Borås med Elsa. Åkte och matade fåglarna, lekte på lekplats. Åt glass och innan vi åkte hem blev det Mc donalds. Så vi hade en riktig mysig eftermiddag tillsammans.

Jag åkte även in på Åhagas utförsäljning, för när vi var där för ca en vecka sen fick jag se att dom hade didriksons fodrade regnställ. Och det har gnagt i mitt huvud att jag inte köpte det, för det kostade bara 399:-, så som tur var fanns det även idag. Så det slog jag till på. Vet att det inte är säsong för det nu, men ett sånt fynd kunde jag bara inte missa.


Hade även två paket att hämta på kupan, ett var från buzzador som jag kan visa er en annan dag. Och ett var från la redoute, med saker jag bara betalt 8:- för. Det gillas.



Nu ska jag fixa lite inför morgondagen, för imorrn väntas jobb. Sen blir det soffan innan jag stupar i säng efter en kanondag med min DOTTER!

Johanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar