Kolared

Kolared

26 apr. 2012

TID!

Jag har haft lite dåligt samvete denna veckan för Elsa har fått vara på dagis så många långa dagar, så när jag idag slutade tidigt var det underbart. ( Jag vet att många andra jobbar mer än mig, men jag utgår bara från hur jag själv känner)

Vi har haft en jätte mysig eftermiddag där vi har tittat på kort, läst böcker osv.. Riktig mys eftermiddag när regnet bara öste ner utanför. Jag släppte allt vad städ och fix handlade om och bara var med min dotter. Det är riktig kvalitetstid! Disk över hela köket, leksaker.. osv men det fick vara så idag!


Så nu känns det lite bättre att lämna henne imorrn när vi fick så mycket tid ihop idag. När jag går från jobbet imorrn ska jag inte jobba förren ONSDAG, det är lyx. ( Skulle jobbat måndag men det blev inställt)

Så nu längtar jag bara tills imorrn, fredagsmys med dom BÄSTA!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar