Kolared

Kolared

4 apr. 2012

Påsk städat.

Nu sätter jag mig i soffan med gott samvete. Har städat, städat och städat... för imorrn bjuds det på påskmat här hemma då vi får besök av Margareta/farmor.


Jag var tvungen att lägga mig på soffan en stund ikväll innan jag började med mina bestyr, för jag var helt slut. Kanske inte så konstigt då jag gick upp vi 5 imorse. Men trodde inte att det skulle hjälpa, men det gjorde det. För jag fick gott om energi för att fixa och dona, mest för att det är roligare att komma hem imorrn när det är städat, då jag jobbar 7.30-15.00 imorrn.

Tog en pause och gick ut och hittade en bukett vitsippor, underbart!

Men nu ska jag varva ner en stund innan jag ska hoppa i säng.

GLAD PÅSK ÖNSKAR JAG ER!

Johanna.


1 kommentar:

  1. så fint det var med vitsippor det är verkligen vår ha det så bra mor-mor

    SvaraRadera