Kolared

Kolared

16 apr. 2012

Testa nya produkter!

Haft en jätte mysig dag här hemma med en snorig och lite tröttare tjej än normalt. Men så go hon har vart idag. Vi har myst och vart ute i 3 omgångar. GOTT! Men som tur är blev det inte värre än så här än att hon vart lite hängig, men ändå gott för henne att få en extra dag att ta igen sig här hemma. För på dagis är det ju full rulle, så om inget annat inträffar blir det dagis imorrn.

Dom senaste veckorna har jag fått roliga mail ang att jag har blivit utsedd som testperson till olika produkter, jag har redan hunnit prova en ny dryck, mat till Elsa, sen väntar jag på en kräm och ett redskap ifrån fiskars. Och Martin ska få nu veckan nya såser att prova. Älskar att få prova nya produkter,  så det är kul.

Nu måste jag plocka ur diskmaskin och fixa lite innan jag kan återgå till datorn.

Bjuder på en bild sen i lördags, när jag frågade Elsa hur många år är du..? (tog bilden lite för fort innan hon fick till sina två fingrar)


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar