Kolared

Kolared

24 apr. 2012

GRÖT, MUMS!

Efter dagis och jobb så åkte jag och Elsa och handlade och passade på att hälsa på mormor på jobbet. Åkte sen hem till stommen för att hämta gröt mamma gjort till oss.. och Elsa tjatade hela vägen hem att hon skulle äta gröt. Så när vi kom hem åt hon två stora portioner risgrynsgröt, så JA hon gillade det!


Sen var klockan mycket och Elsa var super trött, så det blev hopp i säng för Elsas del.
Själv har jag stått i köket tills nu, fixat så vi har en färdig paj att bara värma imorrn när vi kommer hem. För jag är inte hemma förren 17.30 tidigast. Gjort matlåda till Martin och mat för kvällen.

Så jag känner mig effektiv, nu ska jag bara lägga fram kläder för morgondagen, sen blir det soffan.

GODKVÄLL!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar